Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 15 sierpnia 2017

Życie oceanu

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Wakacje powoli zbliżają się do końca, można więc zacząć oprawiać wakacyjne wspomnienia, by przedłużyć słoneczne chwile :-) Ja zamknęłam swoje w mini albumie ze zdjęciami z cudownego Oceanarium w Genui:


Album powstał z papierów z kolekcji Provence Aquarius oraz resztek arkuszy Primy z kolekcji St.Tropez. Okładkę ozdobiłam też foliowanym tagiem Kaisercraft, któremu dodałam akwarelowego tła, oraz kamyczkami, tuszami, mikrokulkami, gazą i prawdziwymi muszelkami i rozgwiazdami:



Podobne ozdoby znalazły się wewnątrz albumu, a zdjęcia "skomentowałam" napisami z mini pasków dołączonych do kolekcji Aquarius:








Na journaling przeznaczyłam dwie ozdobne karty z kolekcji Dom Róż:



A oto lista materiałów, które znajdziecie w albumie:


A jak Wy oprawiacie Wasze wspomnienia? Album? Layout? Ramka? Mam nadzieję, że zainspirujecie się też moim albumem :-)

Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)