Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 13 sierpnia 2017

Letni notes vintage.

Hej!


Jak tam Wasz sierpień?
Zabiegany i spędzony na obowiązkach czy raczej leniwy i urlopowy?
Dla mnie zdecydowanie jest to czas, w którym obowiązki się mnożą a ja staram się mimo wszystko być z wszystkim na bieżąco, czasem z lepszym a czasem z gorszym skutkiem.
Ale dość o tym. Mamy lato w pełni więc na dzisiaj przygotowałam letni kwiecisty notes w stylu vintage na bazie notesowej Eco-Scrapbooking, którą teraz zresztą znajdziecie u nas w promocji. ;)


Na okładce chciałam umieścić coś w stylu vintage więc postawiłam na papier Maja Design "Smell the roses" z kolekcji "Summertime" oraz Lemoncraft brązową krateczkę z kolekcji "Dom róż". Wszystko oczywiście zostało potraktowane tuszem Distress w kolorze Vintage Photo aby nadać jeszcze więcej klimatyczności.



Główny element dekoracyjny okładki stanowi jednak obrazek a arkusza Lemoncraft 


Wykorzystałam też rub-on z Insta Kitu Heidi Swapp oraz naklejkę z zestawu Simple Stories z kolekcji "Domestic Bliss'.


W środku okładki zrobiłam małe kieszonki oraz wykonałam taga służącego jako zakładka. ;)




Mam nadzieję, że druga połowa wakacji będzie dla Was pogodniejsza i spędzona w taki sposób, w jaki macie ochotę. ;)
Całuję! :*
Nats

Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)