Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 27 sierpnia 2017

Koniec marca.

 Hej!


Co za sierpień! A w zasadzie co za końcówka sierpnia!
Dla mnie jest to okres wyjątkowo intensywnej pracy w tym roku więc specjalnie dla Was dzisiaj trochę zwalniam obroty aby pokazać Wam już ostatnią część tegorocznego marca:


Użyłam nie tylko gotowych kart, ale także papierów i arkuszy 30x30 do samodzielnego pocięcia.



W kwestii dodatków postanowiłam dodać pasujący kolorystycznie chipboard z zestawu Echo Park oraz tradycyjnie naklejki z napisami od Simple Stories.


Jak już wiecie po ostatnim razie kiedy pokazywałam Wam pierwszą stronę marca, bardzo spodobała mi się kolekcja kart "Teen".


Świetnie wpasował się też napis "Cute girl" do zdjęcia z córką kuzynki, który znajdziecie w zestawie Crate Paper.




Jeśli chodzi o dobór kart tym razem pokusiłam się o trochę więcej i wycięłam karty również z bloczka papierów "Little by little" Shimelle oraz z arkusza z tej samej kolekcji.



Dodałam też transparentną naklejkę od Simple Stories z kolekcji "Domestic Bliss" na środek zdjęcia - bardzo lubię to robić bo wygląda to niebanalnie i interesująco.





A więc uciekam do swoich spraw i obowiązków mając nadzieję, że już niedługo wszystko znajdzie swoje szczęśliwe rozwiązanie.
Buziaki! :*
Nats

Użyte materiały:

1 komentarz:

KreatywnaTV pisze...

Pięknie Ci te marcowe strony wyszły! :) Aż miło popatrzeć :) U mnie w albumie zaległości na maksa, ale pocieszam się myślą, że będę mieć co robić jesienią ;)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)